הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/1/2006 10:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אילון שגיא עם תוכן  שוב תודה...
נושא: שוב תודה... תאריך: 11/1/2006 10:21:00 AM
מחבר/ת: אילון שגיא

עזרת לי מאד, אני מניח שמאחר ואני רוכב שבילים וסינגלים ולא מתעלל באופניים יותר מדי, בולם של 120-130 מ"מ יספק את הסחורה וישאיר עודף... ברור שאם אחליט להצטרף לגורסי הסלעים אצטייד בנגמ"ש ייעודי... ;)

תודה רבה על התשובות
אילון.


חזרה לפורום