נושא: שוב תודה... תאריך: 11/1/2006 10:21:00 AM
מחבר/ת: אילון שגיא
עזרת לי מאד, אני מניח שמאחר ואני רוכב שבילים וסינגלים ולא מתעלל באופניים יותר מדי, בולם של 120-130 מ"מ יספק את הסחורה וישאיר עודף... ברור שאם אחליט להצטרף לגורסי הסלעים אצטייד בנגמ"ש ייעודי... ;)
תודה רבה על התשובות אילון.
|