הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/1/2006 12:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  naor inbar עם תוכן  הידוק נאבה אחורית
נושא: הידוק נאבה אחורית תאריך: 11/1/2006 12:14:00 PM
מחבר/ת: naor inbar

טיפלתי בנאבה, סגרתי, חיזקתי, רכבתי, אחרי מספר רכיבות נוצר חופש בנאבה.
הידקתי שוב אבל כשאני מהדק במקום שהאום החיצוני יסגר, האום הפנימי נפתח. מצד שני (תרתי משמע) אני לא מצליח לתפוס קונטרה כדי לאלץ את החיצוני להדק את הפנימי ולא להיפך.

מה עושים???



חזרה לפורום