טקסט הודעת פורום
11/1/2006 3:53:00 PM
ידין חסון
ניסיתי ..
נושא:
ניסיתי ..
תאריך:
11/1/2006 3:53:00 PM
מחבר/ת:
ידין חסון
צריך לשחק אם שתי הצדדים ?.. או רק אם הצד הבעייתי ?..
כי ניסיתי בצד הבעייתי ..
חזרה לפורום