הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/1/2006 3:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  ניסיתי ..
נושא: ניסיתי ..  תאריך: 11/1/2006 3:53:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

צריך לשחק אם שתי הצדדים ?.. או רק אם הצד הבעייתי ?..
כי ניסיתי בצד הבעייתי ..



חזרה לפורום