טקסט הודעת פורום
11/1/2006 8:43:00 PM
צביקה
עין יעלה
נושא:
עין יעלה
תאריך:
11/1/2006 8:43:00 PM
מחבר/ת:
צביקה
האם ניתן להגיע מירדנית לצומת גזית ( הר תבור ) דרך עין יעלה באופניים, תודה, צביקה ; WWW.IMMLM.COM/ZVIKA
חזרה לפורום