הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/1/2006 10:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  lior lior עם תוכן  אופניים
נושא: אופניים תאריך: 11/1/2006 10:18:00 PM
מחבר/ת: lior lior

היי לכולם,

אז היום קניתי לי אופניים במזל טוב.
ironhorse - זנב קשיח, שלדת אלומיניום 6061, 24 הילוכים שימאנו, בולם מתכוונן מקדימה, צמיגים חדשים, מידה 19, חומר נגד פנצ´רים בפנימיות, כסא משודרג.
מחיר 1000 ש"ח.
יד שנייה כמובן.

נעשה נסיעת מבחן בקרוב!

ליאור


חזרה לפורום