נושא: אופניים תאריך: 11/1/2006 10:18:00 PM
מחבר/ת: lior lior
היי לכולם,
אז היום קניתי לי אופניים במזל טוב. ironhorse - זנב קשיח, שלדת אלומיניום 6061, 24 הילוכים שימאנו, בולם מתכוונן מקדימה, צמיגים חדשים, מידה 19, חומר נגד פנצ´רים בפנימיות, כסא משודרג. מחיר 1000 ש"ח. יד שנייה כמובן.
נעשה נסיעת מבחן בקרוב!
ליאור
|