הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/2/2006 11:22:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא בטוח שהבנתי מה אתה שואל
נושא: לא בטוח שהבנתי מה אתה שואל תאריך: 11/2/2006 11:22:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

להשתמש בג´יפה שנמצאת בצמיג ולהכניס אותה לפנימית?
לדעתי לא. אם היא לא אטמה את הטיובלס, היא בודאי לא תהיה יעילה בפנימית. אם אתה כבר קונה פנימית חדשה, קנה ג´יפה מתאימה (זה לא בדיוק אותו דבר).
לעומת זאת, אם החור לא גדול, יתכן שפשוט הג´יפה הקיימת סיימה את חייה (אולי בכלל התייבשה?). אם זה המצב (ואין לי דרך לדעת את זה) אולי פשוט הכנסת ג´יפה חדשה לטיובלס תאפשר לך להמשיך לנסוע עם טיובלס. מנסיוני - אין כמו טיובלס לאמינות מפני פנצ´רים.

אם בכל זאת אתה מחליף לפנימית, אין צורך לשטוף את פנים הצמיג. להרכיב, לנפח ולרכוב.

מקוה שהבנתי אותך נכון.

בהצלחה


חזרה לפורום