נושא: לא בטוח שהבנתי מה אתה שואל תאריך: 11/2/2006 11:22:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
להשתמש בג´יפה שנמצאת בצמיג ולהכניס אותה לפנימית? לדעתי לא. אם היא לא אטמה את הטיובלס, היא בודאי לא תהיה יעילה בפנימית. אם אתה כבר קונה פנימית חדשה, קנה ג´יפה מתאימה (זה לא בדיוק אותו דבר). לעומת זאת, אם החור לא גדול, יתכן שפשוט הג´יפה הקיימת סיימה את חייה (אולי בכלל התייבשה?). אם זה המצב (ואין לי דרך לדעת את זה) אולי פשוט הכנסת ג´יפה חדשה לטיובלס תאפשר לך להמשיך לנסוע עם טיובלס. מנסיוני - אין כמו טיובלס לאמינות מפני פנצ´רים.
אם בכל זאת אתה מחליף לפנימית, אין צורך לשטוף את פנים הצמיג. להרכיב, לנפח ולרכוב.
מקוה שהבנתי אותך נכון.
בהצלחה
|