הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/2/2006 11:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  עצה אחת: להזהר מאוד שם בכביש
נושא: עצה אחת: להזהר מאוד שם בכביש תאריך: 11/2/2006 11:26:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

הכביש הוא מקום מסוכן מאוד לשני גלגלים, אבל באופן קיצוני לשני גלגלים שנוסעים לאט מאוד. כשאתה על אופנוע, במיוחד ספורטיבי, אתה יכול להמנע ואף לצאת ממצבים רבים בזכות כוח התאוצה האדיר שלך, מה גם שמלכתחילה אתה נוסע לפחות במהירות התנועה. באופניים במצבים דומים תהיה חסר אונים.
אני רכבתי על אופני כביש בעברי, אבל היום רק בשטח.

אם אתה בכל זאת הולך לרכב על אופני כביש - שמור על עצמך.

איתן


חזרה לפורום