טקסט הודעת פורום
11/2/2006 5:26:00 PM
אמיר צור
תודה רבה
נושא:
תודה רבה
תאריך:
11/2/2006 5:26:00 PM
מחבר/ת:
אמיר צור
מהיום אני רוכב חצי טיובלס..
רציתי לשטוף את הצמיג כי לא רציתי שהפנימית תהיה מלאה בחומר המגעיל הזה כשאני מתקן אותה
חזרה לפורום