הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/2/2006 5:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר צור עם תוכן  תודה רבה
נושא: תודה רבה תאריך: 11/2/2006 5:26:00 PM
מחבר/ת: אמיר צור

מהיום אני רוכב חצי טיובלס..
רציתי לשטוף את הצמיג כי לא רציתי שהפנימית תהיה מלאה בחומר המגעיל הזה כשאני מתקן אותה


חזרה לפורום