טקסט הודעת פורום
11/3/2006 8:49:00 AM
דור
תביא קישור למודעה
נושא:
תביא קישור למודעה
תאריך:
11/3/2006 8:49:00 AM
מחבר/ת:
דור
אגב לא יודע אפ אפשר להחליף רק ג"ג שיניים אחד
נראה לי זה הולך קסטה שלמה
צריך לבדוק את העניין :laugh:
חזרה לפורום