נושא: לגבי האינדורו תאריך: 11/3/2006 6:04:00 PM
מחבר/ת: erez matas
תלוי באופי הרכיבה אם אתה רוכב שבילים אגרסיבי מאוד ואוהב דרופים ומידי פעם קצת לטייל אבל לא יותר מידי עליות וטיולי קרוס קאנטרי ארוכים לך על האינדורו ממולץ בחום יש לי כאלה דגם החדש עם ה150 מ"מ תענוג, אבל אם אתה אוהב לדפוק מרחקים ועליות ותוך כדי גם סינגלים בלי יותר מידי דרופים וקפיצות רציניות לך על הסטמפגמפר או כל אופניי 5" אחרות. (האינדורו 150 הם לא עוד אופני שבילים רגילות הם יותר לכיוון הפריי רייד אז כך בחשבון שמדובר באפניים כבדות שממש לא מטפסות כמו 5" לידעתך.....)
|