הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/4/2006 7:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חגי עם תוכן  בולם אחורי SWINGER 4 WAY אויר
נושא: בולם אחורי SWINGER 4 WAY אויר תאריך: 11/4/2006 7:52:00 AM
מחבר/ת: חגי

שלום לכולם
לפני כשבועיים עשיתי טיפול לבולם אצל היבואן (חגי)כולל תיקון.
אתמול אחרי דרופ קטנטן של חצי מטר, נתקע לי הבולם למטה.
יש למישהו הצעות? אולי ברח האויר?אם כן מדוע?
תודה :((


חזרה לפורום