הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/4/2006 10:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יואב קרומבי עם תוכן  זנב קשיח מול ש"מ - נוחות או עבירות?
נושא: זנב קשיח מול ש"מ - נוחות או עבירות? תאריך: 11/4/2006 10:36:00 AM
מחבר/ת: יואב קרומבי

אני מניח שהנושא נטחן פה כמה וכמה פעמים, בכל אופן החיפוש לא עובדלי באתר אז רציתי לשאול האם ש"מ עוזר בעבירות בנוסף לנוחיות שנטענה פה לזכותו? כלומר האם הש"מ יכול לצמצם נפילות במעברים מסוימים ביחס לזנב קשיח ולתת עבירות גבוהה יותר?
אני לא מדבר על קפיצות מטורפות אלה על דרופים של חצי מטר או משהו כזה.

בגדול אני רוכב בבן שמן ורוצה אופניים ב 3000 ש"ח - תקציב בעייתי להבנתי לש"מ וכרגיל ההתלבטות הנה בין ז"ק איכותי או ש"מ כניסה כמו שווינג רוקט פרו ?

מהיבט הנוחיות, סבלתי בעבר מפריצת דיסק אבל אני לא מרגיש שהאופניים הנוכחיות מפריעות לגב שלי בהעידר ש"מ, על אף שהם כמעט ללא בולם , משום שהם DIAMONDBACK בנות 7 שנים ובולם RST הקידמי כבר כמעט לא עובד...

הנוחיות אינה שיקול חשוב אצלי, אולם כאשר אני נופל, לא פעם, אני תוהה בליבי האם ש"מ יכול לעזור?

האם משהו יכול להעיד במעבר מז"ק לש"מ שהגב פחות כאב לא ושהוא עובר ללא נפילות במקומות שלא הצליח בעבר?

אשמח להתייחסות בהקשר לתקציב ולצרכים שלי..



חזרה לפורום