הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/4/2006 4:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי ספקטור עם תוכן  דוב
נושא: דוב תאריך: 11/4/2006 4:03:00 PM
מחבר/ת: אורי ספקטור

מה השאלה פה?
ואם התכוונתה למה זה קורה אז ככה :יכול להיות שעשית טיובלס זול
(פנימית 20 או 24) הם טובים אבל במקרים כאלה בפגישה עם סלע מכל צד רואים כמה עולה יקר הזול (זול תמיד עולה יקר אחרי כמה זמן לדעתי)
קנה פס של בונטרגר או כל ערכה כגון:אקליפס סטאן\JOE´S ועוד
יום טוב
אורי..


חזרה לפורום