הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/4/2006 5:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  DOV SEITMAN עם תוכן  אורי
נושא: אורי תאריך: 11/4/2006 5:18:00 PM
מחבר/ת: DOV SEITMAN

ק"כ תודה.
את הצמיג רכשתי בהמלצת מצמן.החלפתי פס.אני משתמש בערכה של Notubes אמריקאי,אני חושש שהצמיג אינו מתאים לחישוק לכן,פרטתי למעלה.

שוב תודה ,
דב.


חזרה לפורום