טקסט הודעת פורום
| 11/4/2006 5:18:00 PM |
|
נושא: אורי תאריך: 11/4/2006 5:18:00 PM
מחבר/ת: DOV SEITMAN
ק"כ תודה. את הצמיג רכשתי בהמלצת מצמן.החלפתי פס.אני משתמש בערכה של Notubes אמריקאי,אני חושש שהצמיג אינו מתאים לחישוק לכן,פרטתי למעלה.
שוב תודה , דב.
|
חזרה לפורום |
|
|