טקסט הודעת פורום
11/4/2006 6:58:00 PM
ירון פדות
הם לא איזורי אש
נושא:
הם לא איזורי אש
תאריך:
11/4/2006 6:58:00 PM
מחבר/ת:
ירון פדות
מקסימום מנווטים בהם. אתה יכול לרכוב ללא חשש.
הבסיס ששטחי האש היו שייכים לו - עף משם מזמן.
חזרה לפורום