נושא: Santa Cruz Heckler תגובה לכתבה תאריך: 11/4/2006 9:34:00 PM
מחבר/ת: yehuda levy
היתה כתבה מאד נחמדה ומעניינת(למי שלא קרא כתבה על סנטה קרוז הקלר ב-1500 דולר), כבר שלפתי את הויזה והתחלתי לחשב את התשלומים, אבל במצמן אמרו לי שלא ייבאו את הדגם הזה לארץ, מה לא מגיע לנו לקנות אופניים ברמה בלי שישחטו אותנו? :mad:
|