טקסט הודעת פורום
| 11/4/2006 10:01:00 PM |
|
נושא: קנה מחו"ל.., תאריך: 11/4/2006 10:01:00 PM
מחבר/ת: יוס י
תביא לארץ - העלות כולל המשלוח עדיין משתלמת להערכתי, לעומת המחיר בארץ. שים לב שהמחיר מתייחס למפרט ספציפי (למיטב זכרוני ברמה סבירה אבל לא מכלולי קצה) אל תשכח לבדוק את התאמת המידה
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|