טקסט הודעת פורום
11/5/2006 8:13:00 AM
אנונימוס
תודה! ועוד שאלה
נושא:
תודה! ועוד שאלה
תאריך:
11/5/2006 8:13:00 AM
מחבר/ת:
אנונימוס
האם ניתן להשיג מפות נווט בקנה מידה 1:20000 או 1:25000 ואם כן היכן?
חזרה לפורום