הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/5/2006 8:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אנונימוס עם תוכן  תודה! ועוד שאלה
נושא: תודה! ועוד שאלה תאריך: 11/5/2006 8:13:00 AM
מחבר/ת: אנונימוס

האם ניתן להשיג מפות נווט בקנה מידה 1:20000 או 1:25000 ואם כן היכן?


חזרה לפורום