טקסט הודעת פורום
| 11/5/2006 8:43:00 AM |
|
נושא: אוכף הוא דבר מאוד מאוד אישי תאריך: 11/5/2006 8:43:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
מה שיהיה נפלא לאחד - יהיה בלתי נסבל לאחר.
אני מרוצה מהאוכפים של WTB - מחיר סביר, איכות יצור ומידות שונות. אני כבר כמעט שנה על POWER-V, ומרוצה.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|