נושא: ש"מ עוזר - כמובן תאריך: 11/5/2006 11:04:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
כאשר עברתי מז"ק לש"מ כן הצלחתי בעליות טכניות שלא הצלחתי קודם. וכן - הגב כואב פחות. לגמישות האופניים (במתלים) יש משמעות רבה ב"הדבקת" האופניים לקרקע, בכל מהירות. ש"מ גם כמובן נוח יותר אבל בשביל לקבל את כל זה צריך להשקיע יותר. ב-3000 ש"ח תקבל רכיבים די פשוטים בש"מ.
בסופו של דבר - קח לנסיעת מבחן את הדגמים שאהבת (ב-3000 ש"ח, אחד ז"ק ואחד ש"מ) ותנסה לראות מה עדיף לך - ז"ק עם רכיבים טובים יותר או ש"מ בעל רכיבים פשוטים יותר.
|