נושא: אני יודע איפה תוכל להראות אותם.... תאריך: 11/5/2006 4:44:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
יש לא מעט משוגעים לדבר שעושים את זה, ואחר כך רצים להראות לחבר´ה...
אם אין לך מושג במכונאות אופניים, זה יעלה לך לא מעט. עליך גם למצוא מכונאי שתוכל לסמוך עליו, ואולי גם להשלים חלקים חסרים.
לדעתי, אם אתה מתכנן לעשות זאת במו ידיך - לך על זה. אתה תהנה מכל רגע. לגבי מידות (למשל, קוטר הסטירר אז והיום), אם תעשה זאת בעצמך - תדע למדוד. אם לא - המכונאי שלך ידע להגיד לך, או שהוא לא המכונאי המתאים... עוד משהו שכדאי לשים אליו לב: מצב השלדה. הכל אפשר להחליף, אבל עם שלדה עקומה/הרוסה/חלודה לעומק לא כדאי להתעסק.
בקיצור - יש הנאה מיוחדת ברכיבה על אופניים ישנים שעברו שיפוץ ואבזור מודרני, אבל יש לזה מחיר.
בהצלחה
|