נושא: מאוד תלוי ברוחב הצמיג ומשקל הגוף תאריך: 11/6/2006 10:37:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
וכמובן במבנה השטח. גם מבנה האופניים משפיע.
אני במשקל כ-90ק"ג, עם צמיגים ברוחב של 2.3-2.4. כשאני רוכב בגולן, אני מכניס 30psi מאחור, ובערך 25 מלפנים. ברכיבות שהן רק בתנאים חוליים - מוריד ל20-25 בהתאמה. במירב, בןשמן, צובייק (קרקע מהודקת, וסלעים יציבים) - 30-35.
בעניין האופניים: כשהייתי על ז"ק הרכבתי צמיגים באותו רוחב מלפנים ומאחור, ולחץ מעט גבוה יותר מלפנים. מאז שעברתי לש"מ, הצמיג מאחור מעט צר יותר (2.1), והלחץ גבוה בערך 20%. האחיזה משופרת לעומת הז"ק בתנאים קיצוניים (שוב, אני רוכב בעיקר בגולן).
בהצלחה
|