הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/6/2006 6:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידן בן חמו עם תוכן  מישהו יכול להסביר לי בקצרה
נושא: מישהו יכול להסביר לי בקצרה תאריך: 11/6/2006 6:18:00 PM
מחבר/ת: עידן בן חמו

איך עושים בלידינג להייז את העיקרון הבנתי אני רק צריך הסבר קצר
ועוד דבר אם אני פותח בקבוק של DOT 4 אני חייב להשתמש בכולו
או שאני יכול לשמר אותו??
אמרו לי שברגע שפותחים אותו חייבים להשתמש בו...
תודה לעונים...


חזרה לפורום