נושא: מישהו יכול להסביר לי בקצרה תאריך: 11/6/2006 6:18:00 PM
מחבר/ת: עידן בן חמו
איך עושים בלידינג להייז את העיקרון הבנתי אני רק צריך הסבר קצר ועוד דבר אם אני פותח בקבוק של DOT 4 אני חייב להשתמש בכולו או שאני יכול לשמר אותו?? אמרו לי שברגע שפותחים אותו חייבים להשתמש בו... תודה לעונים...
|