טקסט הודעת פורום
11/6/2006 8:51:00 PM
uri yaros
giant v trek
נושא:
giant v trek
תאריך:
11/6/2006 8:51:00 PM
מחבר/ת:
uri yaros
אני רוכב xc לא אוהב עליות במה יותר קל giant trans 3 או trek ex 5e או כל המלצה אחרת
תודה מראש אוי
חזרה לפורום