הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/6/2006 8:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  uri yaros עם תוכן  giant v trek
נושא: giant v trek תאריך: 11/6/2006 8:51:00 PM
מחבר/ת: uri yaros

אני רוכב xc לא אוהב עליות במה יותר קל giant trans 3 או trek ex 5e או כל המלצה אחרת
תודה מראש אוי


חזרה לפורום