נושא: Trek 4500 או Gary Fisher - Marlin תאריך: 11/6/2006 11:45:00 PM
מחבר/ת: דורון
שלום. אני מתלבט בין שני הדגמים הללו. אני רוצה לעבור מהאופני מדבקה שלי למשהו קצת יותר רציני, והמליצו לי על הדגמים הללו.אני רוצה לקנות דגם חדש 2007 וראיתי ששניהם שייכים לאותו יבואןובאותו טווח מחירים. מי שיכול לעזור,אני אשמח תודה
|