טקסט הודעת פורום
| 11/7/2006 7:16:00 AM |
|
נושא: שווה לבדוק שוב תאריך: 11/7/2006 7:16:00 AM
מחבר/ת: Offer Arbel
איציק שלום, אני מאמין שירון צודק, אבל למרות מה שכתב , אני מציע לוודא שוב עם הצבא. במהלך יולי אוגוסט השנה סומנו חלק מהכניסות לחורשן בשלטי "שטח-אש" חדשים. בברכה, עפר.
|
חזרה לפורום |
|
|