הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/7/2006 10:34:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביר חדש עם תוכן  בולם אחורי ב +3 SUGAR
נושא: בולם אחורי ב +3 SUGAR  תאריך: 11/7/2006 10:34:00 AM
מחבר/ת: אביר חדש

שלום לפורם

2 שאלות לגבי דגם גרי פישר +SUGAR3
הבולם האחורי מתכוונן ל 4.1" ו ל 2.8" מה ההבדל בניהם??
מהו לחץ אויר רצוי בבולם האחורי??
תודה


חזרה לפורום