טקסט הודעת פורום
| 11/7/2006 10:34:00 AM |
|
נושא: בולם אחורי ב +3 SUGAR תאריך: 11/7/2006 10:34:00 AM
מחבר/ת: אביר חדש
שלום לפורם
2 שאלות לגבי דגם גרי פישר +SUGAR3 הבולם האחורי מתכוונן ל 4.1" ו ל 2.8" מה ההבדל בניהם?? מהו לחץ אויר רצוי בבולם האחורי?? תודה
|
חזרה לפורום |
|
|