נושא: לש"מ יש גם חסרונות... תאריך: 11/7/2006 12:04:00 PM
מחבר/ת: דניאל דקל
1.משקל כללי כבד יותר (לפחות 1 ק"ג יותר) 2.איבוד אנרגיה כתוצאה מפעולת המשכך האחורי 3.תוספת סיבוכיות לאופניים (עוד מרכיב שיש לתחזק אותו)
עובדה, שיש עדיין מקצוענים שלא מסכימים לעבור ל ש"מ...
את הרעידות בכיסא ניתן לפתור ע"י:
1.כיסא נוח 2.צמיגים 3.שילדה 4.בירידות טכניות קשות לא חייבים לשבת על הכיסא... ;)
|