הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/7/2006 12:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל דקל עם תוכן  לש"מ יש גם חסרונות...
נושא: לש"מ יש גם חסרונות... תאריך: 11/7/2006 12:04:00 PM
מחבר/ת: דניאל דקל

1.משקל כללי כבד יותר (לפחות 1 ק"ג יותר)
2.איבוד אנרגיה כתוצאה מפעולת המשכך האחורי
3.תוספת סיבוכיות לאופניים (עוד מרכיב שיש לתחזק אותו)

עובדה, שיש עדיין מקצוענים שלא מסכימים לעבור ל ש"מ...

את הרעידות בכיסא ניתן לפתור ע"י:

1.כיסא נוח
2.צמיגים
3.שילדה
4.בירידות טכניות קשות לא חייבים לשבת על הכיסא... ;)




חזרה לפורום