נושא: ובכל זאת... תאריך: 11/7/2006 4:14:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
(כתוספת לדבריו של דניאל דקל)
בסופו של דבר את המילה האחרונה יתן הכסף.... 1. כסף יקנה שלדה קלה. 2. כסף יקנה מערכת שיכוך עם בזבוז אנרגיה מינימלי 3. כסף יקנה טיפולי תחזוקה
טוב זה היה כמעט בצחוק אבל גם המקצוענים עוברים יותר ויותר לשיכוך מלא (כתלות בקו הדק המתאר את המקצוענות שלהם....) בכל זאת הם משקיעים הרבה (כסף...) באופניים שיבצעו בדיוק את אותה דרישה! רוכב שבילים בלבד אולי באמת ישאר עם ז"ק.
אפילו סינגל פיווט יכול לעשות עבודה לא רעה (בגיאומטריה הנכונה), ויוסיף רק מעט ל (1) משקל, (2) איבוד אנרגיה, (3) סיבוכיות. וכשאני אומר מעט - כך שלרב הרוכבים היתרונות יעלו על החסרונות.
לגבי רעידות בכסא, אני מסכים ב-100% עם 1, 2 ו-3. לגבי 4 אני מחמיר יותר - חייבים שלא לשבת על הכסא! (לפחות ברוב הירידות)
|