הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/7/2006 5:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור ולק עם תוכן  אבד שעון במצוק ההעתקים
נושא: אבד שעון במצוק ההעתקים תאריך: 11/7/2006 5:12:00 PM
מחבר/ת: דרור ולק

שלום לכולם,

אני מקווה שהפורום מתאים לבקשה הבאה:
אמש 6/11/06 רכבנו על מצוק ההעתקים ממצוקי דרגות לקלי"ה. ירח בהיר ליווה אותנו והאווירה הייתה קסומה. מומלץ בחום. כנראה שבאחת העצירות נתלש שעון היד שלי. השעון בצבע שחור, בעל ערך כספי נמוך ובעל ערך סנטימנטלי. אבקש ממי שמגיע למסלול לפקוח עין ובמקרה ומצא לחזור אלי.

תודה רבה


חזרה לפורום