הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/7/2006 6:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר אלבז עם תוכן  בולם אחורי
נושא: בולם אחורי תאריך: 11/7/2006 6:52:00 PM
מחבר/ת: אמיר אלבז

יש לי haro x3 עם מהלך 6".
אני יכול לחבר להם בולם של fox DHX5????
תודה אמיר


חזרה לפורום