טקסט הודעת פורום
11/7/2006 6:52:00 PM
אמיר אלבז
בולם אחורי
נושא:
בולם אחורי
תאריך:
11/7/2006 6:52:00 PM
מחבר/ת:
אמיר אלבז
יש לי haro x3 עם מהלך 6".
אני יכול לחבר להם בולם של fox DHX5????
תודה אמיר
חזרה לפורום