טקסט הודעת פורום
11/8/2006 11:47:00 PM
רועי כהן
סטם??
נושא:
סטם??
תאריך:
11/8/2006 11:47:00 PM
מחבר/ת:
רועי כהן
אופני כביש- מה ההבדל בין סוגי המעלות בסטם (90,100,110) ברור לי שזה השיפוע אבל מה עדיף??
תודה רועי
חזרה לפורום