הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/8/2006 11:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רועי כהן עם תוכן  סטם??
נושא: סטם?? תאריך: 11/8/2006 11:47:00 PM
מחבר/ת: רועי כהן

אופני כביש- מה ההבדל בין סוגי המעלות בסטם (90,100,110) ברור לי שזה השיפוע אבל מה עדיף??
תודה רועי


חזרה לפורום