הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/9/2006 6:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בר עם תוכן  לדעתי עדיף יד שנייה
נושא: לדעתי עדיף יד שנייה תאריך: 11/9/2006 6:48:00 PM
מחבר/ת: בר

תראה ב2000 שקל תוכל לקנות אופניים טובות חדשות אבל אם תחפש יד שנייה במצב טוב אתה תוכל להשיג אופניים הרבה יותר טובות ואני מדבר מניסיון של חברים!


חזרה לפורום