טקסט הודעת פורום
| 11/9/2006 6:48:00 PM |
|
נושא: לדעתי עדיף יד שנייה תאריך: 11/9/2006 6:48:00 PM
מחבר/ת: בר
תראה ב2000 שקל תוכל לקנות אופניים טובות חדשות אבל אם תחפש יד שנייה במצב טוב אתה תוכל להשיג אופניים הרבה יותר טובות ואני מדבר מניסיון של חברים!
|
חזרה לפורום |
|
|