הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/10/2006 8:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איליה שפירו עם תוכן  טלק בתוך פנימית
נושא: טלק בתוך פנימית תאריך: 11/10/2006 8:32:00 AM
מחבר/ת: איליה שפירו

כאשר מכניסים ג´יפה לתוך פנימית היא הופכת לעיסה כתוצאה מהטלק שיש בתוך הפנימית, מה שגורם לה לא לתפקד כראוי.
האם כדאי להוציא קודם את הטלק מהפנימית ואז רק להכניס את הג´יפה?


חזרה לפורום