טקסט הודעת פורום
| 11/10/2006 8:32:00 AM |
|
נושא: טלק בתוך פנימית תאריך: 11/10/2006 8:32:00 AM
מחבר/ת: איליה שפירו
כאשר מכניסים ג´יפה לתוך פנימית היא הופכת לעיסה כתוצאה מהטלק שיש בתוך הפנימית, מה שגורם לה לא לתפקד כראוי. האם כדאי להוציא קודם את הטלק מהפנימית ואז רק להכניס את הג´יפה?
|
חזרה לפורום |
|
|