טקסט הודעת פורום
11/10/2006 9:00:00 AM
איתן ברמן
אני 1.78 ורוכב על שווין רוקט 06 "19
נושא:
אני 1.78 ורוכב על שווין רוקט 06 "19
תאריך:
11/10/2006 9:00:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
וקצת ארוך לי מדי. הכסא שלי מורכב במצב הקדמי ביותר האפשרי, ואני מתכון להחליף לסטם קצר כשיזדמן לי.
חזרה לפורום