טקסט הודעת פורום
| 11/10/2006 10:41:00 AM |
|
נושא: מעולם לא חשבתי על זה - ואף פעם לא היו לי בעיות תאריך: 11/10/2006 10:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
והגלגלים שלי נוסעים במקומות מועדים לתקרים. נראה לי שזה חסר חשיבות. אם זה היה חשוב, יצרן הג´יפה היה מנחה אותנו לנקות, וזה לא המצב.
|
חזרה לפורום |
|
|