הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/10/2006 10:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מעולם לא חשבתי על זה - ואף פעם לא היו לי בעיות
נושא: מעולם לא חשבתי על זה - ואף פעם לא היו לי בעיות תאריך: 11/10/2006 10:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

והגלגלים שלי נוסעים במקומות מועדים לתקרים.
נראה לי שזה חסר חשיבות. אם זה היה חשוב, יצרן הג´יפה היה מנחה אותנו לנקות, וזה לא המצב.


חזרה לפורום