טקסט הודעת פורום
| 11/10/2006 5:08:00 PM |
|
נושא: גודל האופניים תאריך: 11/10/2006 5:08:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
נכון, מידה קטנה תורמת לזריזות האופניים וכדומה, אבל בסופו של דבר נוחות הרוכב היא החשובה. בהרבה מקרים מקצוענים יוותרו על נוחות לטובת ביצועים אבל אני מניח שזה לא המקרה.
|
חזרה לפורום |
|
|