טקסט הודעת פורום
11/11/2006 12:09:00 PM
אורן ג
שאלה על מתקן אופניים לרכב
נושא:
שאלה על מתקן אופניים לרכב
תאריך:
11/11/2006 12:09:00 PM
מחבר/ת:
אורן ג
האם אני חייב להדביק מספר ברזל חוקי ? או שאפשרי גם קרטון ?
חזרה לפורום