הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/11/2006 4:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  willi Coyote עם תוכן  שימנו דאור . 535 .
נושא: שימנו דאור . 535 . תאריך: 11/11/2006 4:19:00 PM
מחבר/ת: willi Coyote

תלוי בתקציב,אבל אם עלות / תועלת יש לה משמעות עבורך ?
535 הם העיסקה הטובה בשוק.
מערכת מצויינת, שקטה, יעילה, כוח בלימה רב. אין שום סיבה לשלם יותר.
לגבי מגורה, יצרן ידוע וטוב, לא שווה את הכסף.
ישנם עודפים אצל היבואן הקודם: יוסי בלומפלד מר"ג.
הוא יעשה מחיר טוב כדי להיפתר מהמלאי שלו.
לדעתי, בזבוז כסף על האביזר הלא נכון.
שתבין, גם ליצרנים קשה מאוד לבדל את עצמם מהאחרים ולא פחות קשה לבדל את רמות המוצר כביכול.
ההבדלים הם בעיקר בתדמית של הרוכב. ו 10 גרם לכל כיוון.


חזרה לפורום