נושא: הידרואלים למינהם תאריך: 11/11/2006 5:36:00 PM
מחבר/ת: גל מן
לגבי הדאור, שמעתי עליהם רק טובות. לגבי המגורה ג´ולי דווקא מניסיון של חבר קרוב - לא מומלץ בכלל ! היו לי מלא נזילות ותיקונים לא עזרו עד שלבסוף הוא ויתר עליהם פשוט. בנוגע להייס לי יש את אותה המערכת כבר שנתיים וחוץ מבלידינג פעם אחת והחלפת רפידות היא עובדת מצויין. ויש לציין כי אני קניתי את הברקס משומש. לכן מתוך ניסיון עם ההייס אני ממליץ לך עליהם.
|