הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/11/2006 5:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר צור עם תוכן  חד אופן
נושא: חד אופן תאריך: 11/11/2006 5:55:00 PM
מחבר/ת: אמיר צור

היום השאלתי מחבר חד אופן ורציתי לקבל אולי כמה עצות איך ללמוד... הוא אמר לעלות עליהם ופשוט לנסות. רציתי לדעת כמה זמן זה לוקח בערך ללמוד? וגם איפה אפשר לרכוש חדי אופן לא לדאון היל או משהו סתם לכביש (גם לא תחרותיים) באזור טבעון ורמת ישי וכמה זה עולה (אששמך לבמלצות על דגמים למתחילים-)


חזרה לפורום