נושא: נמצאה משאבה מסוג BETO היום במיר"ב תאריך: 11/11/2006 6:00:00 PM
מחבר/ת: nimi lev
שלום קולגות
היום, 11.11.06 מצאתי משאבה מסוג BETO ב"צומת" השבילים שבסוף "הגוזמת" (על סלע בימין הסינגל).
מי ששכח - מוזמן לתאר אותה ואני אשמח להחזיר (מנצלי הזדמנויות ציניים - נא לא לפנות בבקשה...).
בכבוד, נמרוד
|