הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/11/2006 9:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בנג´י מלמד עם תוכן  יש למישהוא מושג?
נושא: יש למישהוא מושג? תאריך: 11/11/2006 9:17:00 PM
מחבר/ת: בנג´י מלמד

יש לי שלדה של Kona, ואני מת לצבוע אותה לצבע חאקי. יש למישהוא מושג מי עושה עבודות צבע כאלו בירושלים? :confused:


חזרה לפורום