נושא: מנסיון של חבר תאריך: 11/12/2006 9:52:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם לשפוט לפי הרכיבים - התמורה למחיר מעולה. הבעיה היא, שהיחיד ששמעתי שקנה והשתמש למטרות AM, שבר את השלדה תוך חודשים ספורים. מצד שני - אחרי שבירת השלדה יש לך רכיבים מצוינים שאפשר להעביר לשלדה הבאה (וזה מה שהוא עשה).
אם האולמאונטיין שלך כולל התאכזרות לאופניים - הם לא בשבילך. אני לא הייתי לוקח סיכון שאופניים יתפרקו תחתי באיזו נחיתה, או ירידה מהירה. אם אתה מעדיף אופניי אולמאונטיין בגלל הנוחות והפינוק - כנראה שהם יכולים להתאים.
בהצלחה
|