הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/12/2006 9:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מנסיון של חבר
נושא: מנסיון של חבר תאריך: 11/12/2006 9:52:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם לשפוט לפי הרכיבים - התמורה למחיר מעולה.
הבעיה היא, שהיחיד ששמעתי שקנה והשתמש למטרות AM, שבר את השלדה תוך חודשים ספורים.
מצד שני - אחרי שבירת השלדה יש לך רכיבים מצוינים שאפשר להעביר לשלדה הבאה (וזה מה שהוא עשה).

אם האולמאונטיין שלך כולל התאכזרות לאופניים - הם לא בשבילך. אני לא הייתי לוקח סיכון שאופניים יתפרקו תחתי באיזו נחיתה, או ירידה מהירה.
אם אתה מעדיף אופניי אולמאונטיין בגלל הנוחות והפינוק - כנראה שהם יכולים להתאים.

בהצלחה


חזרה לפורום