נושא: שדרוג בלמים תאריך: 11/12/2006 11:54:00 AM
מחבר/ת: חיים
שלום רב, ברצוני לשדרג את הבלמים באופני. אני רוכב על Marida Big Air עם בלמי V וברצוני להחליף לבלמי דיסק הידראולים. מלבד ההוצאה של רכישת הבלמים החדשים, רציתי לדעת האם אני צריך להחליף את גלגלי האופניים, או שאני צריך רק להוסיף להם תושבת לרוטור של הדיסק. חן חן על העזרה
|