טקסט הודעת פורום
| 11/12/2006 1:29:00 PM |
|
נושא: דיסקים לא בולמים תאריך: 11/12/2006 1:29:00 PM
מחבר/ת: זיו זיימן
שלום אני ניקיתי את האופניים וכנראה קצת דיגריזר הגיע לדיסקים, איך אני מפרק את הרפידות על מנת לנקות אותם? (בשירפה כמובן) את הדיסקים כבר ניקיתי עם אלכוהול
|
חזרה לפורום |
|
|