טקסט הודעת פורום
11/12/2006 2:42:00 PM
יוסי יוסי
רעשי חריקות מהבולם האחורי
נושא:
רעשי חריקות מהבולם האחורי
תאריך:
11/12/2006 2:42:00 PM
מחבר/ת:
יוסי יוסי
שלום,
יש לי giant atx 970 והבולם האחורי משמיע רעשים. מישהו יודע מה אפשר לעשות?
תודה לכולם.
חזרה לפורום