הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/12/2006 3:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור בנאי עם תוכן  שדרוג HAYES MX2 לדיסק 8"
נושא: שדרוג HAYES MX2 לדיסק 8" תאריך: 11/12/2006 3:24:00 PM
מחבר/ת: ליאור בנאי

שלום חברים.

האם ניתן לשדרג ברקס אחד (קדמי) של מערכת הייז MX2 לדיסק 8" ?
האם יש קיט מוכן עם מתאם לקליפר כך שההסבה תהיה Plug And Paly ?

מי היבואן של הייז ?

תודה מראש, ליאור


חזרה לפורום