טקסט הודעת פורום
| 11/12/2006 3:24:00 PM |
|
נושא: שדרוג HAYES MX2 לדיסק 8" תאריך: 11/12/2006 3:24:00 PM
מחבר/ת: ליאור בנאי
שלום חברים.
האם ניתן לשדרג ברקס אחד (קדמי) של מערכת הייז MX2 לדיסק 8" ? האם יש קיט מוכן עם מתאם לקליפר כך שההסבה תהיה Plug And Paly ?
מי היבואן של הייז ?
תודה מראש, ליאור
|
חזרה לפורום |
|
|