טקסט הודעת פורום
11/12/2006 5:37:00 PM
Adar
דחוףף
נושא:
דחוףף
תאריך:
11/12/2006 5:37:00 PM
מחבר/ת:
Adar
קניתי אופניי יאקוזה אניקי
איזו מידה של אופניים אני צריך לאופניי יאקוזה ??
שהגובה שלי הוא 176
דחוףף
חזרה לפורום