הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/13/2006 7:33:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  זה לא קצת מאוחר??
נושא: זה לא קצת מאוחר?? תאריך: 11/13/2006 7:33:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אני 174, ומרגיש טוב על מדיום ("17-"18), למרות שלפי הטבלאות אני אמור לרכוב על לארג´.

אלה אופני FR, ואם זה השימוש שאתה מייעד להם, העדף מידה מעט קטנה. זה מקל על השליטה.
לדעתי - "17.

בהצלחה


חזרה לפורום