טקסט הודעת פורום
| 11/13/2006 7:33:00 AM |
|
נושא: זה לא קצת מאוחר?? תאריך: 11/13/2006 7:33:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני 174, ומרגיש טוב על מדיום ("17-"18), למרות שלפי הטבלאות אני אמור לרכוב על לארג´.
אלה אופני FR, ואם זה השימוש שאתה מייעד להם, העדף מידה מעט קטנה. זה מקל על השליטה. לדעתי - "17.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|